Mötesplatsen för dig inom svensk industri, nov, 19 2018
Senaste Nytt

Hissgruppen tar underhållet på Stockholms Stads hissar

Tog kontrakt i konkurrens med flera leverantörer

Foto: Hissgruppen
Foto: Hissgruppen
Publicerad av
Peter Höök - 13 sep 2018

Hissgruppen var en av flera leverantörer som deltog i upphandlingen och dess anbud var mest ekonomiskt fördelaktigt vad gäller delområde 3 samtidigt som alla skallkrav uppfylldes.

– Det känns extra kul och stimulerande eftersom vi satsar extra på serviceområdet säger Lena Rosborg, KAM serviceavtal, kundvård på Hissgruppen.

– Jag är stolt över att arbeta på Hissgruppen, vår organisation har gett 100 procent, vilka människor och vilket engagemang! Uppstarten av avtalet med Stockholm Stad gjordes på rekordfart, från att lägga in allt i systemen till att identifiera de största nollställningsbehoven, säger Robert Sporrong som är vd på Hissgruppen.

Modulservice och teknisk övervakning i all ära. För att hissarna ska vara driftsäkra och trygga krävs en hög kvalitet i våra regelbundna servicebesök. Servicebesöken utförs enligt hissens dagsaktuella status på plats av en erfaren tekniker med rätt kunskap.

– Vi på Hissgruppen har en 40-årig tradition av att anpassa oss efter olika hissars olika behov och vi tar hand om våra kunders hissar under hela dess livslängd. Vår ambition är att bygga ett långt tillitsfullt samarbete med våra kunder. En väl fungerande och välservad hiss sänker kundernas totalkostnader, säger Robert Sporrong.

Annons

Annons

Annons